torsdag 22. oktober 2015

Ny arbeidsplass!

Nå har jeg begynt på et nytt sted! etter litt diskusjoner har vi funnet ut at det beste for meg var å bytte arbeidsplass, da det var veldig lite å gjøre på RistoFever. nå har jeg begynt på et sted som heter "Le Nouveau da Bruno" dette er ikke en restaurant, så nå er jeg litt mer tilbake til det jeg kommer fra hjemme. lager mat i store former og ut i varmdisk. det er forsåvidt helt greit. ikke det jeg egentlig ville gjøre mens jeg var her, da jeg ville prøve noe jeg ikke hadde gjort før. men siden dette var det beste alternativet så ble det sånn. ikke at jeg ikke liker å jobbe der, tvert i mot! alle er kjempe hyggelige og på 3 dager på nye jobben har jeg gjort og lært mer enn 2 uker på den forrige. føler jeg lærer kjempe masse der og her står jeg ikke rolig et sekund hele dagen, noe som var et av mine "mål" og jobbe hardere enn jeg er vandt til. eneste negativet jeg kan påpeke er at engelsken på denne plassen er veldig lav, og når italiensken min ikke er flytende kan det til tider ta litt tid før vi får gjort oss forstått, men med god blanding av italiensk, engelsk og peking så går det det og!
tror jeg kan lære mye her!

har ikke fått tatt noe særlig bilder enda, men har noen:



her er jeg i full gang med lasagne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar